הכירו את רוני לופו

  • רוני לופו – סוכן שחקני כדורסל

אם הגעתם לעמוד הזה, ודאי אתם עוסקים בספורט באופן כללי או בכדורסל באופן ספציפי ומחפשים אחר סוכנות מקצועית לשחקני כדורסל שתייצג אתכם, תתן לכם גב, תעמוד לצדכם לאורך הקריירה ותמצא עבורכם את הקבוצות המתאימות במהלך הדרך.

?אז מיהו רוני לופו ואיפה הכל התחיל

מזה שנים רבות שרוני עוסק, נושם וחי את תחום הספורט. הוא בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני. רוני לופו מכיר את אנשי המפתח בתחום הכדורסל ומייצג שחקנים מוכרים ומצליחים רבים מהתחום ביניהם נעמה שפיר, אריאל נבון, קטיה לויצקי, רביב פיטשון, יהונתן שולדברנד, טל לב, רוני בן נון, מירים חנון, דניאל רבל, ועוד.

בשנת 2001 החליט רוני לקחת את האהבה שלו צעד אחד קדימה ולפתוח את הסוכנות שהיום נחשבת למובילה בישראל עבור ייצוג שחקני כדורסל בישראל ובאירופה. במהלך השנים רוני פיתח קשרים עם מאמני כדורסל מוכשרים, מערכות יחסים המבוססות על ידידות, אמון ומקצועיות.

שחקני כדורסל? אתם זקוקים לסוכנות שחקנים מקצועית

 תחום הכדורסל הינו מאתגר הן בארץ והן בעולם כולו, לכן חשוב שכאשר אתם בונים לעצמכם קריירה, יהיה סוכן שחקנים שאתם יכולים לסמוך עליו, מישהו שלא רק ייצג אתכם ויהיה הפנים שלכם, אלא גם מישהו שילווה אתכם בכל התקופות, אלו הקלות ואלו הפחות קלות.

לכן קיימת חשיבות רבה לבחירת סוכנות, בעיקר עבור מי שעוסק בכדורסל באופן מקצועי ואלו הם חייו. מדובר בייצוג שהוא הרבה מעבר לייצוג מקצועי, סוג של תמיכה המבוססת על חברות, הבנה ואמון לאורך כל הדרך. אנחנו מאמינים שברגע שלשחקן יש מי שעומד לצדו ומאחוריו, הדברים נראים אחרת וזה מאפשר לו להתמקד במה שחשוב באמת, באימונים, בניצחונות, בקריירה, בהישגים. אנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים במטרה לתת לנו לשחקנים תחושה שהם בבית, שיש להם על מי לסמוך ובעיקר שלא משנה מה קורה בדרך, תמיד יש מישהו שיקשיב להם.

על סוכנות רון ספורט

הסוכנות שמה לה למטרה לייצג שחקני כדורסל הזקוקים לייצוג ודואגת לקריירה של כל מי שנמצא תחת חסותה ללא יוצא מן הכלל. התפקיד שלכם כשחקנים הוא להתאמן ולשפר את הביצועים שלכם והתפקיד שלנו כסוכנות הוא לדאוג עבורכם לכל השאר. אנו מייצגים את השחקנים שלנו בכל שלבי הקריירה ונותנים את מירב המאמצים בכדי להבטיח לכם קריירה משגשגת ופוריה. הסוכנות של רון עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מייק קאונד וטום קרוס בארצות הברית ונחשבת לנציגה הבלעדית שלהם בישראל.

לסיכום, כל שחקן כדורסל השואף לשחק בצורה מקצועית בארץ או בעולם, זקוק לייצוג של סוכן שידאג תמיד לאינטרסים שלו, לעריכת החוזים הנכונים ולתנאים הטובים ביותר עבור השחקן, ושיהיה לו למשענת ותמיכה בכל שלב בקריירה שלו. פנו עוד היום לרון ספורט, ונעניק לכם את הליווי הצמוד והאישי ביותר!

Roni Lupu

Leave a Reply