ייצוג שחקנים לקריירת כדורסל

 ייצוג שחקנים לשחקני כדורסל מקצוענים

שנים על גבי שנים של השקעה בלתי פוסקת ואינסופית. רק ספורטאי מקצועי יכול להבין ספורטאי מקצועי. מה הוא חווה, מה הוא עובר, מה הוא מרגיש לפני משחק וכמה הוא כל הזמן חושב ורוצה לדחוף את עצמו קדימה.

זה התחיל מחוג כדורסל של השכונה בגיל צעיר מאוד. 3-5 פעמים בשבוע ישר אחרי בית הספר. אחרי זה הגעת לקבוצה מוכרת בליגה של הצעירים. זה המשיך במשחקים בשבתות. כמעט בלי ימי הולדת של חברים, בלי חוגים אחרים, בלי ארוחות משפחתיות בסופי שבוע. הכדורסל תמיד היה ותמיד כנראה גם יהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלך.

שילוב בין התחייבות ומחוייבות עם המון אחריות והכל במטרה להגשים את החלום – לשחק בקבוצה משמעותית שתאפשר לך להוביל את הקריירה שלך ולהתקדם מעלה בסולם ההצלחה.

בדרך עברת פציעות, מכשולים, אינספור אתגרים ותמיד ניסית להיות הטוב ביותר ולעמוד במשימה. עכשיו אתה נמצא בתחילתה  של דרך חדשה ומחפש אחר חברה לייצוג שחקנים, כזו שתוביל אותך, שתבין אותך, שתדע לקשר אותך לאנשים הנכונים ולשבץ אותך בקבוצה שתפורה עליך פרפקט. ייצוג שחקנים זה ממש לא משחק ילדים, זה תהליך שחייב להיעשות בצורה מקצועית.

אז איך בוחרים חברה לייצוג שחקנים?

ובכן, מדובר במאין שילוב בין תחושת בטן אישית. הרי חייבת להיות שם כימיה עם הסוכן שלך. סוג של אמונה באדם שמאמין בך, מאמין בכישרון וביכולות שלך, ידע לקחת אותך צעד אחד יותר מכולם ולקשר אותך למקום הנכון. יחד עם זאת, זה לא מספיק. הניסיון, המוניטין, השם הטוב והרמה המקצועית של הסוכנות חייבת להיות סופר גבוהה. לכן, לפני שאתה בוחר סוכנות לייצוג שחקנים קך את הזמן שלך.

ייצוג שחקן כדורסל

תשאל, תבדוק, תברר, תבקש המלצות מאנשים שאתה מכיר ותוודא שמדובר בסוכנות ששמה הטוב הולך לפניה. סוכנות שליוותה ומלווה עדיין שחקנים ידועים, סוכנות שדואגת לשחקנים שלה, סוכנות שמציגה בחוזה כתוב, מסודר וחתום על ידי שני הצדדים את האינטרסים, הזכויות והחובות שלה מולך. בדקו מול השחקנים שאתם מכירים ומיוצגים בסוכנות הזו מה הם חושבים ומרגישים כלפי הסוכן שלהם, לאילו הזדמנויות או הישגים הם הגיעו מהרגע שחתמו על החוזה, זה ייתן לכם אינדיקציה טובה להבין האם אתם במקום הנכון או צריכים להמשיך לחפש.

מדובר לא פחות ולא יותר – בקריירה שלך ויש לכך חשיבות עצומה לעתיד המקצועי שלך. לכן, זו צריכה להיות החלטה שנעשית לאט, תוך התייעצות ובחינת  כל הקריטריונים שתיארנו לעיל. במיוחד כשמדובר בבחירת סוכן שחקני כדורסל.

רק אחרי שיתקיימו כמה פגישות מסודרות ביניהם, תרגיש שזהו, הגעת למקום הנכון, תוכל כמובן להתחיל תהליך מול הסוכנות ולהיות מיוצג כמו שכל שחקן כדורסל או ספורטאי בעולם מיוצג- בצורה מכובדת, מקצועית ואחראית.

סוכן שחקנים מקצועי יהפוך להיות יד ימינך בשנים הקרובות ולכן זה חייב להיות מישהו שאתה סומך עליו במאת האחוזים.

Leave a Reply