ייצוג שחקנים כדורסל – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

ייצוג שחקנים כדורסל – חובה לכל שחקן

כשחקני כדורסל מקצועיים, השקעתם שנים מחייכם בפיתוח קריירת הספורט שלכם – פעמים רבות גם על חשבון חיים פרטיים ומשפחה. מגיע לכם לרתום את הכישרון ולהפוך אותו להצלחה, כך שכל המאמץ הבלתי פוסק הזה ישתלם בסוף. בדיוק לשם כך אתם זקוקים לסוכנות מקצועית, ותיקה ומובילה בתחומה המתמחה בייצוג שחקנים בליגות כדורסל בישראל ואירופה – תוך השגת התנאים הטובים ביותר האפשריים עבורם ומינוף הקריירה שלהם הכי גבוה שאפשר. סוכנות המתמחה בתחום ייצוג שחקני כדורסל, תעשה הכול כדי להבטיח שאתם ומשפחתכם תזכו לתגמול מקסימלי, ותלווה אתכם באופן אישי, חם, מסור ואכפתי בכל שלבי הקריירה שלכם. סוכנות כזו היא סוכנות רון ספורט בבעלותו של רוני לופו – סוכן שחקני כדורסל המצייג שחקנים מקצועיים כבר שני עשורים.

רון ספורט – ההצלחה שלך היא העסק שלנו

ב-17 השנים בהן היא פועלת, מיצבה עצמה רון ספורט כאחת הסוכנויות המוערכות בתחומה והפכה לשם דבר בעולם הספורט בכלל ובענף של ייצוג שחקנים כדורסל בפרט בכל הנוגע למקצועיות, אמינות ומסירות בלתי מתפשרת ללקוחותיה. בשנת 2001 הוקמה הסוכנות על ידי רוני לופו, בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט, במטרה להעניק לשחקני כדורסל בישראל את הייצוג הטוב ביותר הקיים כיום.

הסוכנות החלה בייצוג שחקניות הכדורסל הזרות הטובות ביותר ששיחקו אי פעם בישראל – מצ'לסי הופקינס ואלכס הארדן ועד אליסון הייטאואר, אריאל אדוארדס ואדוט בולגאק – ועד מהרה התרחבה לייצוג שחקנים גברים. כיום נמנים על לקוחותיה שחקני כדורסל בולטים כמו עמית שמחון, ניצן חנוכי, דגן יבזורי, מיכאל מושקוביץ, טל דן, יהונתן שולדברנד, נתנאל ארצי, אריאל נבון ועוד רבים וטובים.

מה שהופך אותנו למובילים בארץ בייצוג שחקנים כדורסל הוא התמהיל הנדיר שבו ניחנו בין מקצועיות, ניסיון ושירותיות ויחס אישי:

  • מקצועיות – הידע המקצועי העשיר והעדכני של סוכנות רון ספורט מאפשר לה להבטיח את התנאים והמשכורות הטובים ביותר שיש עבורכם. FIBA בשיתוף פעולה הדוק עם עורך דין מנוסה המכיר את תקנות
  • לעומק, מנהלת הסוכנות משא ומתן על החוזים הטובים ביותר האפשריים עבור כל שחקניה.
  • ניסיון – במהלך השנים פיתח רוני לופו, מייסד סוכנות רון ספורט, רשת ענפה של קשרים עם מאמנים ומנהלים ישראלים, המבוססת על הערכה הדדית עמוקה, אמון רב שנים וחברות. הסוכנות הרחיבה את תחומי התמחותה גם לכדורסל האירופי, ונעזרת בעשרות שנות הניסיון שלה ובקשריה המקצועיים הרבים ברחבי העולם על מנת לספק גם לשחקנים ישראלים ואמריקאיים ייצוג אירופאי.
  • שירותיות ויחס אישי – אתנו, אתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם הביתה. הדבר שמאפיין את רון ספורט יותר מהכול הוא יחס אישי, חם, אכפתי ומסור ללא גבולות לכל שחקניה.

הצטרפו לסוכנות המובילה בענף, רון ספורט – סוכנות שחקני כדורסל – ותנו לנו להפוך גם את הקריירה שלכם לסיפור הצלחה מסחרר. אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

סוכנות שחקנים כדורסל

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply