ייצוג שחקנים – כדורסל

מדוע גם שחקנים טובים זקוקים לייצוג שחקנים?

אומרים שספורטאים הם האנשים הטובים ביותר ללמוד מהם על הצלחה בחיים. הרי הצלחה היא משהו שאנחנו מחפשים אותו כל הזמן, שואפים אליו כל הזמן, רוצים אותו, כמהים אליו. הצלחה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני תחומים, לאו דווקא בספורט, ודרך אותם ספורטאים, אפשר ללמוד עליה הרבה. אם נלמד איך ליישם את מרכיבי ההתמדה, נוכל להביא אותה לכל מיני תחומים בחיים שלנו.

קצת על שחקני כדורסל

הם שאפתנים, הם מודעים כבר מגיל צעיר לכך שאין דבר כזה קיצורי דרך וכדי להשיג את מה שבאמת רוצים צריך לעבוד ולעבוד קשה. אז נכון, אצל רבים מהספורטאים יש גם איזשהוא כישרון או יכולות גנטיות מולדות, אבל זה ממש לא מתחיל ונגמר רק בזה.

לספורטאים תמיד יש איזושהיא מטרה, גם אם היא משתנה לאורך התהליך ולאורך הקריירה, היא תמיד שם, מול העיניים, עומדת וניצבת כדי שישיגו אותה. שחקנים באופן כללי ושחקני כדורסל בפרט תמיד יודעים לאן הם רוצים להגיע, באיזו קבוצה הם רוצים לשחק, לאילו הישגים הם שואפים… לאורך הדרך, שחקני כדורסל בונים ומעצבים את חייהם, כדי שהם יוכלו לעמוד ביעדים ובמטרות שהם הציבו לעצמם לאורך הדרך. כבר מגיל קטן, אותם שחקנים משקיעים שעות על גבי שעות, ימים על גבי ימים, שבועות על גבי שבועות, גם כאשר זה בא על חשבון המשפחה, על חשבון החברים, על חשבון המותרות, על חשבון הכל. . . ההשקעה הזו טומנת בחובה המון שעות אימונים קשות ותוך כדי, תמיד נמדדים השיפור, ההישגים וההתקדמות. אז למה צריך סוכנות לשחקני כדורסל?

יצוג שחקן כדורסל

החשיבות שבייצוג שחקנים

מכיון ונדרש משחקני כדורסל כל כך הרבה. כל כך הרבה זמן, כל כך הרבה השקעה, כל כך הרבה התמדה ודבקות במטרה, כל כך הרבה עקשנות, כל כך הרבה משמעת עצמית וכל כך הרבה כוח רצון, הם חייבים שיהיה מישהו שיעמוד מאחוריהם בכל מה שהם צריכים.

זה מתחיל במשפחה כמובן, בחברים הקרובים וממשיך לייצוג על ידי סוכן שחקנים מקצועי. לשם כך הקמנו את סוכנות רון ספורט הנחשב לסוכנות לייצוג שחקני כדורסל המובילה בישראל. סוכנות טובה מייצגת את השחקנים שלה בצורה הטובה ביותר, בתקופות טובות וגם בקשות יותר. היא נמצאת שם תמיד והיא משלבת בין מקצועיות ליחס אישי ואנושי.

הסוכנות של רוני לופו קיימת משנת 2001 ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם מייק קאונד וטום קרוס בארצות הברית ומהווה את הנציגות הבלעדית שלהם בישראל. השילוב בין יושרה, הגינות, מקצועיות ויושב הופכים את הסוכנות למה שהיא היום. יש לנו את הקשרים הנכונים בעולם הכדורסל ואנו שמים דגש על יחס אישי, תומך ומפרגן לכל השחקנים שנמצאים איתנו.

סוכנות רון ספורט מייצגת שחקנים מוכרים ביניהם רביב פיטשון, קטיה לויצקי, יהונתן שולדברנד, מיכאל מושקוביץ, אלכס הופקינס, אריאל אדוארדס, אריאל נבון, נעמה שפיר, טל לב ועוד רבים וטובים.

Leave a Reply