סוכן שחקני כדורסל – הדרך שלך למגרש

מדוע אסור לכם להתפשר וחשוב שתתעקשו על סוכן שחקני כדורסל ברמה הגבוהה ביותר

כדורסל מקצועי הוא אחד התחומים הקשים, התובעניים ולעתים כפויי הטובה ביותר בעולם הספורט. המציאות האכזרית היא שלא מספיק להיות מוכשרים, מלאי מוטיבציה וחדורי כוח רצון, לקרוע את עצמכם על המגרש ולהוציא מעצמכם את הכי טוב שאפשר. אתם חייבים בנוסף לכך גם להיות מיוצגים על ידי סוכן שחקני כדורסל שניחן בידע המקצועי, בניסיון, ביושרה, במסירות ובמחויבות הדרושים כדי לקחת את הכישרון יוצא הדופן שלכם – ולתרגם אותו לקריירת ספורט מצליחה שתהפוך אתכם לכוכבים. אתם עובדים כל כך קשה כל הזמן, גם על חשבון חיים פרטיים, משפחה ובילויים.

 מגיע לכם סוכן שחקני כדורסל שייקח אתכם הכי גבוה שאפשר – ויהיה מחויב לייצג אתכם באופן הטוב ביותר. סוכן שחקני כדורסל כזה חייב להיות בראש ובראשונה איש מקצוע שניחן בידע, בהכשרה ובמיומנות העשירים והעדכניים ביותר, שמבין לעומק ולפרטי פרטים את עולם הספורט על כל רבדיו, והעובד עם עורך דין מנוסה המתמחה בתקנות FIBA ויוכל להשיג עבורכם במו"מ את התנאים הטובים ביותר הקיימים בענף. אתם מוכשרים, מחויבים וחדורי מוטיבציה – ואין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם.

סוכן שחקני כדורסל מהסוג שראוי לפנות אליו חייב גם להיות בעל ותק וניסיון של שנים בתחום, מה שיבטיח שרכש כלים וכישורים שיאפשרו לו לקדם אתכם באופן היעיל והמהיר ביותר, כך שדבר לא יוכל לעכב את הקריירה המשגשגת שלכם. עם כל מה שהשקעתם – מגיע לכם סוף כל סוף לקצור את הפירות. ובדיוק לשם כך מיועדת סוכנות ייצוג שחקני כדורסל מקצועית – לדאוג לכם ולהיות שם בשבילכם ולצדכם לאורך כל הדרך.

ולבסוף, הסוכן שלכם חייב להיות בן אדם – מסור, אכפתי, מחויב ונחוש לקדם אתכם בכל דרך אפשרית. כזה שמעוניין לעבוד עבורכם ולעשות הכול כדי שהקריירה שלכם תרקיע שחקים ושתהיו במקום הראוי לכם – בטופ של הטופ.

רון ספורט – כי מגיע לכם הטוב ביותר

סוכנות רון ספורט היא שילוב של כל היתרונות שנזכרו לעיל. במהלך 17 שנות פעילותה היא מיצבה עצמה כסוכנות המובילה בתחומה לייצוג שחקני כדורסל – ומאחוריה רקורד עשיר של הצלחה מוכחת. בין לקוחותינו נמנים כמה מהשחקנים הבולטים בענף – נעמה שפיר, רביב פיטשון, קטיה לויצקי, מיכאל מושקוביץ, צ'לסי הופקינס, קייס ברוטון ורבים אחרים.

הסוכנות הוקמה על ידי רוני לופו, בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט שפיתח במהלך השנים קשרים ענפים עם מאמנים ומנהלים ישראלים, המבוססת על כבוד ואמון הדדיים ועל מקצועיות חסרת פשרות. את כל אלו אנו ממנפים כדי להעניק לכם את מיטב התנאים שהענף יכול להציע – בארץ ובאירופה.

הצטרפו אלינו וקחו את הקריירה שלכם הכי רחוק שאפשר – כי אתם ראויים לייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שיש.

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply