הגנת שחקנים בחוזים נכונים

חוזה שחקנים

הגנה על שחקני כדורסל באמצעות חוזים

  מדוע חשוב סוכן מקצועי אשר בעקבות ניסיון של שנים בקיא ברזי "משחק" החוזים בכדורסל? עולם של שחקני הכדורסל איננו פשוט. ולא רק משום שעליהם להתמודד עם אתגרים רבים הקשורים לכושר הגופני ויכולות המשחק שלהם, אלא גם משום שיש הרבה מעבר למשחק עצמו, וכשאנחנו מדברים על מעבר, אנחנו בעיקר מתכוונים לזכויות שלהם, לעריכת חוזים שיגנו עליהם מפני הפרות של בעלי קבוצה למיניהם וכיוצא באלה.

בעולם רווי אינטרסים שלפעמים מתנגשים, ובעולם שבו עד כמה אתה טוב נמדד על פי המשחק האחרון שלך, מקרה בו שחקן מקבל הודעה על פיטורים במהלך עונה הוא עניין בו הדורש תמיכה מסוכן ועורך דין שמתמחה בחוזי עולם הכדורסל. על עורך הדין והסוכן לוודא שהוכנסו סעיפים להסכמי השחקנים השומרים על זכויותיהם מפני הפרות הסכם של קבוצות.

מה קורה במקרה של פיטורי שחקן?

במקרה של סיום עבודתו של שחקן כדורסל בקבוצה, ישנו מושג בעולם הכדורסל שנקרא "הקטנת נזק", מושג שבישראל מפיל שחקנים על רבים מול קבוצות. שחקן צריך להראות על נכונות למזער נזקים לקבוצה שרוצה לצאת מהסכם בין הצדדים ומבקשת מהשחקן באמצעות סוכן כדורסל שלו, לחפש לו קבוצה אחרת. האם השחקן חייב לעבור לכל קבוצה שרוצה לקלוט אותו? התשובה היא לא. עניין בו מעורבים בני אדם ולא "סחורה" הזזה ממקום למקום, יש בו מן השיקולים של מרכז חיים-רמת קבוצה- ופגיעה עתידית בקריירה של שחקן. מניסיון העבר במקרים, אלה שחקן באמצעות סוכנו או דרך סוכנות לשחקני כדורסל צריך לדאוג אך ורק להחלטה שלא תגרום לו נזק נוסף בנוסף לנזק שגם ככה כבר נגרם לו עם רצון הקבוצה לסיים את ההתקשרות בין הצדדים בהחלטה חד צדדית. רוצים להיות בטוחים ששומרים על הזכויות שלכם? מסוכנות רון ספורט תקבלו מעבר למו"מ חוזה שמגן על זכויות בסיס של שחקנים מול קבוצות.   צרו איתנו קשר עוד היום!

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply