ייצוג שחקני כדורסל

 יצוג שחקני כדורסל

גם אם אתם שחקני כדורסל חובבים, וגם אם צברתם כבר רזומה שמאפשר לכם להגדיר את עצמכם כשחקנים מקצועיים, סביר להניח שאתם יודעים על עצמכם מספר דברים כמו: שאתם בשיא הכושר, שיש לכם כישרון לכדורסל ואולי שיש לכם כישורים להיות מרכז הקבוצה. אבל יש מספר דברים שממש לא בטוח שתוכלו להעיד שהם קיימים בעצמכם והם: יכולות (או רצון) לניהול משא ומתן, סבלנות לא לוותר גם כשהדלתות כמעט ונסגרות בפניכם (ויכולות לפתוח אותן בחזרה גם כשהן כבר כמעט נעולות), רצון או יכולת לפתור בעיות, גם כאלו שהן מורכבות ו/או לא צפויות.
אז החדשות הטובות הן, שאם תקפידו לבחור בסוכן מקצועי ומנוסה המתמחה בנושא של ייצוג שחקני כדורסל, לא תצטרכו את כל התכונות הללו, כי הוא מחזיק בהן גם בעבורכם.

“הסוכן שלי יסדר”

כל שחקן כדורסל, בין אם הוא תיכוניסט צעיר, אשר מוגדר ככוכב של הקבוצה, ובין אם כבר יש לו ניסיון בכמה קבוצות בליגה ב’, ליגה א’ או אפילו בליגות גבוהות יותר, שואף למנף את הקריירה שלו ולהגיע לקבוצות גדולות, יוקרתיות ומשמעותיות יותר – בין אם זה בארץ, ובין אם החלומות הן על חו”ל.
הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום, טמון בבחירת חברה או סוכן המתמחה בנושא של יצוג שחקני כדורסל.
ייצוג שחקני כדורסל כולל בין היתר: חיבור בין השחקן המיוצג לקבוצות כדורסל רלוונטיות, ניהול משא ומתן מול הקבוצה – כשהמטרה היא להשיג את החוזה הטוב ביותר, ופתרון בעיות שונות אשר עלולות לצוץ “על הדרך” – השחקן המיוצג יכול לדעת שלא משנה באיזו בעיה הוא יתקל, אם יש לו סוכן טוב הוא יוכל להיות רגוע בידיעה ש”הסוכן שלי יסדר”.

…מחפשים ייצוג שחקני כדורסל? שלא יסדרו אתכם

בכדי לדאוג שהסוכן שלכם יסדר דברים בעבורכם, ולא יסדר על הדרך גם אתכם, קיימת חשיבות רבה לבחור אותו בקפידה. ההמלצה היא לחפש סוכן ותיק ומנוסה, שיש לו שם ומוניטין, כמו גם רשימת מיוצגים שהינם שחקני כדורסל מוכרים ומצליחים.
בחירה מושכלת באותו איש מקצוע האחראי על ייצוג שחקני כדורסל, תבטיח לכם שקט נפשי, בידיעה שאתם בידיים טובות ואמינות, ושהסוכן שלכם מייצג לא רק את הכישורים שלכם אלא גם את האינטרסים שלכם – בשורה התחתונה, אם אתם שואפים להפוך לשחקני כדורסל מצליחים, סביר להניח שמעבר למשחק בקבוצת כדורסל נחשבת, חשוב לכם שההצלחה תבוא לידי ביטוי גם בגובה המשכורת אותה תרוויחו – ובאמצעות ייצוג מקצועי ואמין, המשכורת המדוברת יכולה להיות גבוהה במיוחד..

רוני לופו, סוכן שחקני כדרוסל והבעלים של סוכנות שחקני כדורסל רון ספורט, אחראי על יצוג שחקני כדורסל של כמה משמות השחקנים והשחקניות המוכרים בארץ ובעולם. אם גם אתם מעוניינים להצטרף לרשימת הכוכבים אותם הוא מייצג, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום, ולקבל את כל הפרטים ההתחלתיים והמידע בדרך להצלחה..

Leave a Reply