סוכן לשחקני כדורסל

סוכן לשחקני כדורסל – חובה לכל שחקן

כבר מגיל צעיר, ואולי אף מגילאי הילדות המוקדמים מאוד, ביליתם במגרשי הכדורסל, בתחילה אולי כמעודדים שהולכים עם אבא לכל משחק של קבוצת הכדורסל האהובה, וחווים ביחד עם השחקנים את רגעי האושר של הניצחונות, ואת האכזבה של ההפסדים…
אחר כך התחיל שלב המשחק בפועל, בהתחלה במסגרת של חוג כדורסל – שאולי כבר בשלב הזה, נחשבתם לעילוי, אחר כך נבחרת בית ספר והתיכון.
ולאורך כל הזמן הזה, קיבלתם המון מחמאות מהמאמנים, הצופים וכמובן, גם מההורים, על כמה שאתם טובים, כמה שאתם כישרוניים וכמה פוטנציאל יש לכם להיות יום אחד שחקנים מקצועיים.
אבל עברו להן שנים, והגעתם לגיל שההבטחה שתהיו עילוי אמורה כבר לצאת אל הפועל, אבל, אתם לא באמת מרגישים שאתם ממצים את הפוטנציאל שלכם.
אתם אולי משחקים בקבוצה מסודרת, ואולי מרוויחים קצת כסף, אבל אתם חשים שאתם יכולים הרבה יותר, שבאופן יחסי לכישורים וליכולות שלכם, אתם יכולים להגיע למקום הרבה יותר גבוה מזה שאתם נמצאים, שיש יעד, מטרה ויכולת, רק אין מי שיביא אתכם לשם.
ברור שמה שאתם צריכים, זה סוכן לשחקני כדורסל. ייצוג שחקני כדורסל מקצועי שיזניק את הקריירה שלכם.

בחירת סוכן לשחקני כדורסל

אם החלטתם לקחת סוכן, חשוב שלא תתפשרו על פחות מהטוב והמקצועי ביותר שתוכלו לקבל – בכל זאת, מדובר בקריירה שלכם, במוניטין ובפרנסה, כך שפשרות לא באות בחשבון.

ישנם מספר פרמטרים אשר יכולים לסייע לכם בבחירת סוכן מקצועי והם:
ניסיון בפועל – כדאי לוודא שהסוכן הינו בעל וותק בתחום.
מוניטין – יש לברר שלאותו סוכן יש מוניטין בעולם הכדורסל.
לקוחות – הדרך הטובה ביותר לקבל את התמונה המלאה לגבי אותו סוכן לשחקני כדורסל, היא באמצעות עיון ברשימת הלקוחות שלו – אם יש שם שחקני כדורסל גדולים, מצליחים ומוכרים, אתם נמצאים במקום הנכון.
תקשורת – סוכן לשחקני כדורסל אמור לדעת להקשיב לכם, להבין אתכם, את השאיפות, היכולות והרצונות, ובהתאמה להתוות לכם את הדרך הנכונה – כל הדרך מתחילה ומושתת על תקשורת טובה.

כל הדרך לחוזה משמעותי

סוכן שחקני כדורסל, הוא ללא ספק האיש שיכול לקחת אתכם ולהפוך אתכם מ”עוד הבטחה” ל”הבטחה שמתקיימת” ומשם הדרך ל”סיפור הצלחה” הולכת ומתקצרת.

סוכן שחקנים הוא איש בעל קשרים, הבנה מקצועית, תכונות ויכולות  להגשים לכם את החלומות.
אז אם יש לכם את הניסיון, הכישרון, והפוטנציאל אין שום סיבה שתישארו כל החיים עם החלום שלא התגשם, אתם מוזמנים לעשות כבר עכשיו את הצעד שלכם, ומי יודע, אולי בעוד שנים בודדות מהיום, תמצאו את עצמכם משחקים באחת הנבחרות הבולטות בחו”ל.. (אם לא חולמים לא מגשימים)

אז אם גם אתם רוצים למנף את הקריירה, ואולי גם להיות השם החם הבא בעולם הכדורסל הארצי והעולמי, אתם מוזמנים ליצור קשר עם רוני לופו בסוכנות שחקני כדורסל “רון ספורט” ולעשות צעד גדול (או אפילו צעד וחצי) בדרך להצלחה..

Leave a Reply