סוכן שחקנים לשחקני כדורסל

סוכן שחקנים שיזניק לכם את הקריירה

אם אתם נמצאים בתחום של ספורט תחרותי, סביר להניח שאתם מכירים מקרוב ומגיל צעיר מאוד את ההשקעה הדרושה כדי להגיע להישגים ותוצאות משמעותיות. שחקני ספורט מקדישים את חייהם לאימונים, למידה והתמקצעות כדי שיוכלו ליהנות מקריירה ענפה בתחום ולפעמים מקריבים את חיי החברה שלהם והנאות אחרות – הכול כדי שיוכלו להתקדם. אולם, יש עוד דבר שאסור לאף שחקן ספורט מקצועי לזוז בלעדיו וזה סוכן שחקנים מקצועי, אמין ובעל קשרים בתחום. זה לא משנה אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בתחום אחרי שכבר סומנתם ככישרון מיוחד או אם אתם שחקנים וותיקים יחסית שמעוניינים לקחת את הקריירה שלהם כמה צעדים קדימה. ייצוג שחקני כדורסל או סוכן שחקנים הוא האדם שילווה אתכם לאורך כל הדרך וייצג אתכם מול הגופים השונים במטרה לדאוג לאינטרסים שלכם בקבוצות ובמועדונים.

סוכן שחקנים צריך להיות שווה את העלות שמשקיעים בו

ככל המוניטין והיוקרה של הסוכן עולים, כך עולה גם השכר שלו. יש שחקנים שלא היו מגיעים להיכן שהגיעו אם לא היה להם סוכן מקושר ואסרטיבי ולכן, בשיקולי עלות תועלת שווה לשלם לסוכן איכותי ובתמורה להתברג בקבוצות היוקרתיות יותר.

זכרו, שהשכר של סוכן שחקנים תלוי בעיקר בשכר העתידי של השחקן ולכן, יש לסוכן או לכל סוכנות שחקני כדורסל אינטרס כמה שיותר חזק לדחוף את השחקן לקבוצות ומועדונים נחשבים ולדאוג לו לשכר הולם.

אולם יותר מכך, סוכן הוא האיש שהופך ליד ימינו של השחקן ופעמים רבות מייצג אותו לאורך שנים רבות או לאורך כל הקריירה. לכן, כשבוחרים סוכן צריך להביא בחשבון לא רק את שכר הטרחה שלו אלא את הקשרים שלו, האמביציה, היכולת והנכונות להיות בתחום שנים רבות וללוות את השחקן.

כך תבחרו סוכן שחקנים אמין

את כל ההיבטים ההופכים סוכן שחקנים לאחד כזה שכדאי לחתום אצלו, אפשר לכנות בשם אחד: אמינות. מה שמבדיל סוכן שחקנים אמין מסוכנים אחרים הוא אותו רזומה מפואר שניתן בקלות לבדוק אותו, באמצעות המלצות משחקנים אחרים ובירורים בקרב הקבוצות השונות.

כשם שסוכן שחקנים מוצלח יכול לרומם שחקן ספורט ולדאוג כי הוא יתקדם בצורה מטאורית אל עבר הצמרת (בזמן יחסית קצר, כמקובל בקריירות ספורטיביות), סוכן שחקנים שאינו אמין ומקצועי יכול לפגוע בקריירה של השחקן בצורה אנושה, לעקב אותו מלהתקדם ולפגוע בסיכויים שלו לשחק בקבוצות איכותיות.

אם אתם מתלבטים לגבי סוכן לשחקני כדורסל, בקשו ממנו להציג "הוכחות" לעבודה הטובה שעשה עם שחקנים אחרים. סוכן מקצועי ובעל קשרים ענפים יוכל בקלות לתת לכם דוגמאות לשחקנים שקידם ולהציג לכם את התרומה שלו למסלול הקריירה שלהם.

עוד יתרון משמעותי הוא סוכן שחקנים שהיה בעברו שחקן בעצמו ומכיר מקרוב את המערכת, על אתגריה וחוקיה. סוכן כזה יהפוך במהירות ליד ימינכם ויוכל להדריך אתכם בכל צעד שתעשו.

סוכן שחקנים
man holding a basketball
 

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply