מחפשים סוכנות שחקנים כדורסל? הגעתם למקום הנכון

סוכנות שחקנים כדורסל – אם אתה לא שם, אתה לא קיים

אין בעולם הספורט הרבה דברים תובעניים כמו קריירה בתחום הכדורסל. אתם משקיעים את כל זמנכם באימונים, בלאתגר את עצמכם ובלהשתפר כדי להיות הטובים ביותר. חלק גדול מהזמן בקושי יש לכם זמן לעצמכם, שלא לדבר על חיים פרטיים וקשרים. אבל מה הטעם להתאמץ כל כך אם אין לכם ייצוג שחקני כדורסל מקצועי שיבטיח שתקבלו את כל מה שאפשר – את כל מה שמגיע לכם – על כל העבודה הקשה האינסופית שלכם? בדיוק כדי להעניק לכם את הייצוג הטוב ביותר הקיים, הקים רוני לופו לפני 17 שנה את רון ספורט – סוכנות שחקנים כדורסל המובילה בארץ.

רון ספורט – קרוב לשני עשורים של הצלחה

הודות לקשרים הענפים ורבי השנים שלו עם מאמנים ומנהלים ישראלים, המבוססים על הערכה הדדית, מקצועיות ואמון, הפך רוני לופו, סוכן שחקני כדורסל – בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט – את רון ספורט לסוכנות שחקנים כדורסל הבולטת בתחומה. הסוכנות עובדת בשותפות עם מייק קאונד וטום קרוס בארצות הברית, ומהווה את הנציגות הבלעדית שלהם בישראל. בין לקוחותינו הבולטים ניתן למנות את צ'לסי הופקינס, עמית שמחון, אליסון הייטאואר, דגן יבזורי, נתנאל ארצי, אלכס הארדן, רביב פיטשון, נעמה שפיר, קטיה לויצקי ורבים אחרים.

הודות לשיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם עורך דין מנוסה המתמחה בתקנות FIBA, אנו מנהלים משא ומתן שיבטיח לכם את התנאים והמשכורות הטובים ביותר בענף. אתם עובדים קשה כל חייכם כדי לפתח קריירת כדורסל מצליחה – ואין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהסוכנות הטובה ביותר, שתבטיח לכם את מיטב התנאים האפשריים בענף כיום. עולם הספורט הוא עולם קשה ולעתים אכזרי – ואתם צריכים סוכנות שחקנים חזקה, מנוסה ומקצועית העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות, שתדאג לכם לאורך כל הדרך.

בשנים האחרונות הרחבנו את תחומי התמחותנו גם לכדורסל האירופי, וכיום אנו עושים שימוש בשנות הניסיון הרבות שלנו בתחום וקשרינו הענפים ברחבי העולם כולו על מנת לספק ייצוג אירופאי לשחקנים מישראל ומארצות הברית כאחד.

מה הופך את רון ספורט לסוכנות שחקנים כדורסל מהטובות ביותר בעולם?

בראש ובראשונה, השילוב הבלתי מתפשר שלה בין ידע, הכשרה ומיומנות מקצועיים עשירים, עדכניים וברמה הגבוהה ביותר; ניסיון רב שנים בענף המאפשר לנו להבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר שישנם; ויחס אישי, מסירות ואכפתיות ללא גבולות לכל השחקנים שלנו. עבורנו, השחקנים הם קודם כול משפחה. אנו נלווה אתכם לאורך כל שלבי הקריירה שלכם כך שלא יהיה מצב שבו לא תזכו לטוב ביותר שענף הכדורסל המקצועי בארץ ובעולם מסוגל להציע לשחקניו.

השקעתם כל כך הרבה בכדורסל – ועכשיו מגיע לכם סוכנות שתמנף את הכישרון יוצא הדופן שלכם ותיקח אתכם הכי גבוה שאפשר. הצטרפו אלינו ותנו לנו להזניק גם את הקריירה שלכם לשחקים. סוכנות שחקנים כדורסל

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply