אודות רון ספורט

מייצגים שחקני כדורסל מקצועיים מזה שני עשורים

ייצוג שחקנים בליגות כדורסל בישראל ואירופה

רוני לופו ייסד את סוכנות רון ספורט בשנת 2001 כדי לייצג שחקנים בישראל ולקדם את הקריירה של השחקנים הישראלים. רוני הוא בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט, ובמהלך השנים פיתח רשת קשרים רחבה עם מאמנים ומנהלים ישראלים, המבוססת על מקצועיות, אמון וידידות.

הנה חלק מהשחקנים שאנחנו מייצגים וממשיכים לייצג נאמנה מדי יום:

רביב פיטשון
אביתר מור יוסף
עילי שאול
נתנאל ארצי
טל לב
אנטון אגייב
דניאל רבר
גילי אייזנר
דנאל כוזהינוף

אודות הסוכנות

ב- 20 השנים של קיומה, הסוכנות שלנו בנתה מוניטין של יושר, מקצועיות ומחויבות מוחלטת לקידום הקריירה של השחקנים שאנו מייצגים. שחקנים, אתם מבלים שנים בפיתוח הכישורים שלכם, ולכן אתם צריכים סוכנות אשר תעשה הכל כדי להבטיח שאתם ומשפחותיכם תקבלו את התועלת המקסימלית. רון ספורט עובד אתכם ובשבילכם. עם רון ספורט המייצג אתכם בכל שלבי הקריירה שלכם, תדעו שאתם עושים את המקסימום האפשרי להבטחת עתידכם. 

הסוכנות מייצגת שחקנים ושחקניות כדורסל מקצוענים במשך שני עשורים. רון ספורט, שנוסדה על ידי רוני לופו בשנת 2001, החלה בייצוג מיטב שחקניות הכדורסל הזרות הטובות ביותר ששחקו אי פעם בישראל. הסוכנות עובדת בשותפות עם מייק קאונד (CGG COUND Group Global) בארצות הברית, יחד עם סוכנות Prodep בכל רחבי אירופה. ואנחנו הנציגים הבלעדיים שלהם בישראל.

במהלך שנת 2004, עם מוניטין, מקצועיות ויושר, הסוכנות הורחבה והחלה לייצג גם שחקנים גברים ישראלים. רבים מהם היו אתנו מתחילת הקריירות המקצועיות שלהם וגדלו יחד עם הסוכנות. שמות כמו עמית שמחון, ניצן חנוכי, דגן יבזורי, אביתר מור יוסף, טל דן, יונתן שולדברנד, נתנאל ארצי, אופיר גולדשטיין  הם רק שמות בודדים שהסוכנות ייצגה ומייצגת במהלך השנים.

שחקנים ושחקניות, רון ספורט מחכה לכם!