סוכנות שחקנים – לשירותכם ועבורכם

סוכנות שחקנים

בעידן שלנו, כל שחקן ולו הטוב והמוכשר ביותר חייב להיות מיוצג על ידי סוכנות שחקנים שתדאג לאינטרסים שלו ותדע לקדם אותו במהלך השנים.

יש כל מיני סוגים של סוכנויות לשחקנים כמו למשל סוכניות לשחקני תיאטרון, סוכנויות לשחקני טלוויזיה, סוכנויות לדוגמנים וסוכנות שחקנים העוסקים בתחום הספורט כמו סוכנות שחקנים כדורסל, כדורגל, כדוריד ועוד.

כדי ששחקנים העוסקים בתחום הספורט יהיו שלמים עם היכולות שלהם וירגישו שהם נותנים את הכל, הם חייבים לשחק בקבוצה הנכונה ועל כך מגיע הקרדיט כאשר מדובר בסוכנות שחקנים טובה שתדע לבחון את הצרכים של השחקן מצד אחד ולהתאימו לקבוצה הנכונה מצד שני.

איך בוחרים סוכן שחקנים בתחום הספורט?

  1. אמינות – קריטריון זה נבחן עם ”קבלות“. אתם חייבים לבחור מישהו שבא מהתחום הזה, אולי אפילו מישהו שהיה בעבר שחקן בעצמו ומכיר את כל ”השחקנים“ במגרש. בחרו בסוכן שחקנים עם קבלות, כזה שבא עם המלצות של שחקנים נוספים ושימו לב לפרטים הקטנים.
  2. חוזה מסודר – אין כזה דבר סוכן שחקנים בלי חוזה מוגדר ומפורט בו מוצגים כל התפקידים של הסוכן, החובות והזכויות שלו במעמד הזה.
  3. מחיר – ובכן, בשונה מתחומים אחרים, כאן המחיר לא יכול לשמש כקריטריון העיקרי לבחירה. אל תתנו למחיר זול להפוך להיות הבחירה המועדפת שלכם, שכן הקריירה שלכם מופקדת בידי סוכן ויש לו עבודה רבה ומורכבת בתהליך הייצוג שלכם. השם והמוניטין שלכם תלוי בזה.
  4. חיבור וכימיה – אתם הולכים להיות צמודים לסוכן שלכם לאורך השנים הבאות ולכן מאוד חשוב לבחור באדם שיש לכם איתו חיבור חיובי. מלבד העובדה שהתחום הספורטיבי בו אתם משחקים חיי לזרום בדם של הסוכן ועליו להכיר את התחום הזה על כל המשתמע מכך, אתם חייבים להרגיש שאתם בידיים הנכונות ובמקום הנכון.
  5. קשרים – בלי הקשרים הנכונים, טוב הלב והמקצועיות של סוכן שחקני כדורסל לא מספיקים. הוא יכול להעריץ אתכם ולהיות מלא בכוונות טובות אבל אם הוא לא מכיר את האנשים הנכונים הוא לא יוכל לשלב אתכם בקבוצה שתתאים לכם. בחרו בסוכן שמכיר שחקנים נוספים, עוזרי מאמנים ומאמנים בתחום שלכם.
  6. סוכן שהוא ספורטאי – ספורטאי כמקצוע דורש המון הן מבחינה מקצועית, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית. רק מישהו שהיה שם, יכול להבין את המורכבות של התחום הזה וכמה הוא דורש מאיתנו. לכן, כדאי לבחור במישהו שבעבר היה ספורטאי בעצמו או לפחות מחובר לתחום הזה בצורה כזו או אחרת.

לסיכום, השתלבות בסוכנות שחקנים מקצועית לטובת ייצוג שחקני כדורסל תשפיע על העתיד המקצועי שלכם מצד אחד ותאפשר לכם למצות את הפוטנציאל והכישרון שניתן לכם מצד שני. השקיעו זמן, מחשבה, אנרגיה ואת כל מה שדרוש בתהליך הזה.

 

סוכן שחקני כדורסל

Leave a Reply