סיבות לגייס סוכני שחקנים לטובתכם 5

 5 סיבות לכך שסוכני שחקנים טובים ייקחו אתכם הכי רחוק שאפשר

לא פשוט להיות שחקני כדורסל צעירים. הלחץ, הציפיות והשאיפות שמעמיסים עליכם הם כמעט בלתי אפשריים. אתם מתאמנים כל יום, לפעמים כל היום, כדי ללטש את הטכניקה שלכם, לשפר את הביצועים ולהיות הכי טובים שאפשר. עם הכישרון, האמביציה והמחויבות שלכם – השמים הם הגבול. אבל כדי להגשים את החלום ולהיות בטופ של הטופ – צריך גם משהו נוסף. סוכני שחקנים מקצועיים, מנוסים, מסורים ואכפתיים שילוו אתכם לאורך כל הדרך – וימנפו את היכולות שלכם כדי להפוך את הקריירה שלכם לסיפור הצלחה מסחרר ולהשיג לכם את התנאים הטובים ביותר הקיימים בענף. במאמר זה ליקטנו עבורכם 5 סיבות לכך שסוכני שחקנים טובים הם המפתח כדי להגיע הכי רחוק שאפשר בכדורסל מקצועי:

  1. למקצועיות אין תחליף

רק סוכני שחקנים שניחנו בידע המקצועי העשיר והעדכני ביותר יוכלו להבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר שהתחום יכול להציע. לכן עליכם לבחור ברון ספורט – הסוכנות שייסד רוני לופו – סוכנות לשחקני כדורסל, בוגר בית הספר למאמנים בכדורסל במכון וינגייט לחינוך גופני ולספורט, שאנשיה הם המקצועיים ביותר בתחומם ולכן יוכלו לייצג אתכם ברמה הגבוהה ביותר.

  1. ניסיון זה שם המשחק

רק היכרות מעמיקה ויסודית עם עולם הכדורסל על כל היבטיו תאפשר לסוכני שחקנים לקחת את הקריירה שלכם הכי רחוק שאפשר. במשך שני העשורים בהם היא פועלת הפכה רון ספורט לסוכנות ייצוג שחקני הכדורסל הטובה בישראל הודות לוותק ולניסיון הרבים של אנשיה ולקשרים הענפים שלהם עם מאמנים ומנהלים בארץ ובעולם.

  1. הכדור הוא עגול – וגם הגלובוס

אין סיבה שתחשבו בקטן כשהעולם כולו מחכה לכם. סוכנות רון ספורט מתמחה גם בכדורסל האירופי ורותמת את קשריה הענפים בארץ ובעולם כדי לספק ייצוג אירופאי לשחקנים ישראלים ואמריקאים כאחד.

 

  1. מגיע לכם ייצוג ברמה הגבוהה ביותר

כדי לקבל את התנאים והמשכורות המגיעים לכם – אתם צריכים איש מקצוע מהשורה הראשונה בצד שלכם. הודות לשיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם עורך דין מנוסה המכיר לעומק את תקנות FIBA, אנו נשיג לכם את התנאים הטובים ביותר הקיימים בענף.

 

  1. יחס אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך

עבורנו ברון ספורט – השחקנים הם משפחה. אנו נעניק לכם יחס אישי, חם ואכפתי ונלווה אתכם במסירות לאורך כל הדרך. כי ההצלחה שלכם היא העסק שלנו.

רון ספורט – 17 שנה של איכות, ניסיון ומקצועיות

במשך שנים עבדתם כדי לקדם את הקריירה שלכם. עכשיו יש לכם הזדמנות לעלות לליגה של הגדולים – באמצעות סוכן לשחקני כדורסל, מנוסה ומקצועי – על מנת לוודא שכל לקוח יקבל את השירות הטוב ביותר בענף. אנו מחויבים לעבוד עבורכם ללא הפסקה כדי להביא אתכם לפסגה. תנו לנו להפוך את החלום שלכם למציאות. סוכני שחקנים

 

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..

Leave a Reply