השחקנים שלנו מספרים – איתי אלינסקי

ראיון אישי – איתי אלינסקי

ישבנו לשיחה קצרה עם הכוכב העולה בשמי הכדורסל איתי אלינסקי , איתי שחקן כדורסל מקצועי בן 19 המנתשא לגובה מרשים של 1.95  ומשחק בעמדת הפורוורד. ומאחוריו סיפור מרשים מאוד של ילד עם תשוקה לכדורסל שהצליח להגשים את עצמו , מאמניו ומכריו לאורך השנים מנבאים לו גדולות ועוד ידובר עליו רבות בכדורסל הישראלי והעולמי .

ספר לנו קצת על עצמך 

נעים מאוד אני איתי אלינסקי בן 19 , את התשוקה שלי לכדורסל גיליתי כבר בילדות בהוד השרון סבא שלי תמיד דחף אותי להגשים את עצמי וכבר בכיתה ב' כבר התחלתי לשחק שם בקבוצת הילדים המקומית , ובהמשך כבר הייתי בכיתת הכדורסל בבית הספר . בכיתה ז' יצאנו מטעם העבודה של אבא שלי להולנד שם למדתי בבית הספר האמריקאי והתחלתי לשחק בקבוצת הכדורסל של בית הספר ב־2019 זכינו  בטורניר אליפות אירופה לבתי הספר האמריקניים וזכיתי בתואר השחקן המצטיין בטורניר. ובמקביל שיחקתי במועדון ההולנדי  leiden basketball club איתו זכינו באליפות המדינה , אחרי שנה כבר עברתי לשחק באחת הקבוצות הנחשקות בהולנד Apollo Amsterdam איתה זכינו באליפות אירופה לקבוצות ואף זכיתי בתואר השחקן המצטיין , מייד לאחר מכן החלו להגיע הצעות לשחק במחנות קיץ בארה"ב . בעקבות כך המשפחה עברה להתגורר בבוסטון בארה"ב שם התחלתי לשחק במסגרת ה-  AAU . (ליגת בתי הספר התיכוניים בארה"ב משוחקת בחודשים נובמבר-מארס, ובין לבין משחקים הכדורסלנים הצעירים בליגת ה־AAU) ובמהלך השנה התחלתי לשחק בתיכון ואף זכיתי בתואר ה-אולסטאר , כמובן שהחלו לזרום הצעות מבתי ספר פרטיים וקולג'ים ידועים , נרשמתי לבית ספר פרטי ברוד איילנד לשנה נוספת .

ואוו ממש מרשים מה שהספקת שם בזמן כל כך קצר 

אז  מה בכל זאת גרם לך לחזור לארץ

מאז שכבר עזבתי את הארץ בגיל 12 תמיד חלמתי לחזור למקום שבו הכל התחיל , לחזור למקום שבו גיליתי את התשוקה לכדורסל ולהפוך כאן לשחקן מקצועי בליגה הישראלית . וזכיתי להגשים את החלום היום אני משחק בליגה הבכירה בקבוצת בני הרצליה לצד שחקנים גדולים כמו סנדי כהן ו-ווילי וורקמן .

 

איך בעצם הגעת לשחק בקבוצה ישראלית 

כשהגעתי לארץ חיפשתי סוכן שחקנים מקצועי שיוכל לעזור לי להגשים את החלום . להפוך את התשוקה לכדורסל לקריירה בליגה הבכירה . קיבלתי המלצות רבות על הסוכנות רון ספורט בניהולו של רוני לופו , נאמר לי שמדובר בסוכן בעל ניסיון של למעלה מ20 שנה שהפך המון חלומות של נערים ונערות  למציאות . פניתי אליו כמובן והתקבלתי ביחס חם ומקצועי ביותר . רוני ידע בדיוק איפה המקום המתאים ביותר עבורי ולשם כמובן הגעתי ונכון לעכשיו אין מאושר ממני כי אני יודע שהשמיים הם הגבול .

להפוך חלום לקריירה

אם הגעתם לכאן סימן שאתם לא סתם חובבנים , יש לכם תשוקה למשחק ואתם שואפים להצטיין בו , אז נעים מאוד אני רוני לופו סוכן שחקני כדורסל עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה המקצוע שלי הוא לקחת את התשוקה שלכם למשחק ולהפוך אותה לקריירה מאות שחקנים ושחקניות ישראלים וזרים שעברו תחת ידיי משחקים היום בליגות הבכירות בישראל ומצליחים להגיע להישגים מכובדים ,

אם אתם גם חולמים לעשות קריירה בכדורסל אשמח לעזור לכם בתחילת הדרך, ולבנות לכם קריירה לתפארת ומי יודע אולי עוד תשחקו בנבחרת ..